4 December 2012

AkiBat KerJa BerTanGGuh!

ASSALAMUALAIKUM.


Hye awak sume! hurmm...mesti korang nak tahu kenapa sy letak sad emoticon kat atas ni kan? sebab sy tgh sedih skrg. sedih sgt n rasa mcm nak jerit kuat2 sekarang. ini semua gara2 sebab kerja bertangguh! act., sy merancang nak adakan kursus asuhan awal kanak-kanak (KAAK) utk batch sy seblum kami tamat pengajian. dah lama sy fikirkan tapi baru2 ni je sy baru bertanya pada pihak berkenaan yg terlibat dgn kursus tu. sy antar email pd Prof sy pd ahad lepas. tapi..sy terlewat bertanya pada beliau! sebab kursus tu tahun ni last diadakan n tahun depan kursus lain pula diadakan iaitu kursus PERMATA. sy tak tahu kursus tersebut setaraf atau tidak sbb sy baru mengetahuinya. seriously, sy terkilan kerana lewat tahu berkaitan ini. Prof mengatakan sy terlewat sedikit sbb last Kursus KAAK sedang dilangsungkan bermula 3hb Dis selama tiga minggu! lagi haru, ianya adalah percuma! wahhhh! lagi sy rasa nk nangis. kalau la sy tahu lebih awal, boleh sy mengikutinya memandangkan saya sedang bercuti. hurmm...takpela..mungkin bukan rezeki saya. moga2 ada yg lebih baik d masa hadapan. insyaALLAH, doa2kan sy ye!


                                                                                                                           lurve, mar! (✿◠‿◠)

No comments:

Post a Comment